bra, mindre bra!

Hejsan!
Jag kan börja med och säga att jag inte sov bra inatt! Att sova med andra kuddar än vad jag e van med är inte bra för mig och min rygg! Jag får så otroligt ont och då kan jag inte sova... :( ogilla på de!
.
Åt as god och stor frukost för att sen fixa mig och åka till en kompis här i väsby :P
vi gjorde typ ingenting, åkte runt lite granna och bara pratade om allt och inget.
.
när jag kom hem tog jag bara de lugnt.jätteskönt.
Började som smått att plocka i mitt rum :) kommer säkert bli bra när de e klart :D de blir forstättning på de imorgon :)
Nu ska jag slinga håret på min syster :)
hörs senare!
.
om ni kollar RIKTIGT noga ser ni min syster ;)
men vart????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0