KAOS I HJÄRNAN!!

För de första har ljudet på min mobil huxflux slutat funka.... så fick panik igår kväll när jag kom på att jag inte skulle ha en väckarklocka. ladda ner en app till ipoden som jag knappt fattade och självklart så fick jag inte till de endå! så ja, jag försov mig i morse så de blir gymmet imorgon istället!
.
nu sitter jag i skolan och har datakunskap! mycket kul när man inte fattar något... men de får väl gå endå. efter denna lektion blir de lunch och sen en vända ner på stan innan samhällskunskapen börjar :)
.
När skolan slutar blir de hem, byta om och sen dra till hallen för att först ha träning själv och sen ha juniorträning. ska försöka trycka in lite plugg och sånt oxå :)
.
ska försöka skriva ett inlägg ikväll med kanske lite grejjer som jag köper idag! (om de blir något)
.
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0