seg uppdatering!

tyvärr. Har inte hunnit skriva så mycket på länge. I torsdags fyllde en väldigt bra vän 18år så gick upp mega tidigt för att göra en tårta till han. Den blev jättefin enligt mig ;) Grattis så mycket i efterskott! och hoppas att du gillade presenterna! . I fredags tog jag de bara lugnt! jag och sarah hade de mysigt och gick ner på subway och satt och pratade. sen gick vi hem och kollade på film! somnade jättetidigt!!!! . I lördags stid jag, sarah och greta och sminkade oss i typ 2 timmar innan vi gick ner till ica och handlade. finns liksom inte så mycket och göra här uppe på helgerna... . och i söndags pluggade man och sen drog till curlinghallen. gjorde korv stroganoff till ett helt kompani kändes de som fast de va bara jag, sarah, greta och ludwig! . nu sitter jag i skolan och ska fortsätta jobba! . se you later!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0