försöker ige

Har funderat länge på att starta upp bloggen igen men har inte riktigt haft tid... 

De e mycket som har förändrats i mitt liv sen senast jag skrev :) 

Jag och stefan har varit tillsammans i snart 1.5 år! Vi har flyttat till vår första gemensamma lägenhet och vi stormtrivs! Nära till allt, stora djupa fönster o högt i tak! :) 

Jag har drivt ett café helt själv i ungefär 1år. Café sockertopp! Efter ett tag blev de precis som mitt egna barn. Men insåg när jag nästan bodde i caféet var de dags att göra något annat. Nu jobbar jag i hemtjänsten! Kul o åka runt till tanterna o babbla bort tiden :) 

Livet flyter på! Det jag längtar till mest nu är ju såklart san francisco i december! Ska åka dit 2 veckor över jul för att andas o umgås med min saknade syster som är där och pluggar till något jag inte riktigt vet vad de e för nått xD 

Jag ska försöka att skriva så mycket jag bara kan! 

Ha de bra! 


Kommentarer
Postat av: Mia

Bra där Sara!!! 😀❤️

2014-11-10 @ 06:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0